مالیخولیا نویسی

Far far away

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ

درست همان لحظه ای که داشتم فکر می کردم هیچ کس را دوست ندارم و دلم برای هیچ کس تنگ نمی شود، یک دوستی پیام داد دلم برات تنگ شده کلیییییییی. خب من احساسم هیچ فرقی نکرد و کماکان دلم برای هیچ کس تنگ نمی شود.  حتی برای کسی که دلش کلیییییییی برایم تنگ شده باشد.

می دانید چیست وقت آن که هی به دنیا عشق و خوبی بدهی و هی زخم پشت زخم درو کنی و دنیا هی میدل فینگرش را فرو کند توی چشمت، تمام شده. الان باید به هیچ کس عشق نداد هیچ کس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
بیدمجنون ام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی